Prológ

Kedves Barátaim!

Ezt a blogot azért indítottam, hogy mindenkivel megoszthassam annak a kalandnak a részleteit, amelybe most készülök belevágni. Február óta, mióta elvesztettem az állásom - igen, a Malévnél dolgoztam - rengeteg minden történt velem. Rengeteg új barátot szereztem, és sajnos vesztettem is. Sok érdekes eseményen vettem részt, amelyek egy esetleges új légitársaság létrehozását voltak hivatottak előmozdítani. Hogy mi lett az eredménye ezeknek? Azt mindannyian látjuk: semmi. Hogy a színfalak mögött mi zajlik, azt nem tudom, és most már nem is érdekel.

Fordulatot vett ugyanis az élet. Kaptam egy lehetőséget a szakmában maradni, ráadásul nem a világ végén, hanem itt, Európában, annak is a közepén. Svájcban. Már a munka megszerzése is kalandosra sikerült, és számomra újra bebizonyosodott, hogy ebben a szakmában csakis az ismerősök által lehet elhelyezkedni. Tetszik, nem tetszik, ez van, ilyenek a játékszabályok. De a Prológnak nem feladata a részleteket kifejteni, ezekről mind mind lesz később szó!

Egy izgalmas kalandra invitállak tehát, kérlek tartsatok velem! 

Címkék: Prológ