Update - 2014 Augusztus

Észbe kaptam és rájöttem, hogy már régen nem frissítettem a blogot, pedig rengeteg minden történt azóta. Igazából olyan sok minden, hogy pont ezért nem volt időm az írásra.

Február óta újra feje tetejére állt az élet. Szóval februárban ugye Genfben dolgoztam egy magán légitársaság ottani irodájában, de igazából a második munkahét végére jöttem rá, hogy nagyon nem tetszik amit csinálok. Igazából úgy jöttem ki az irodából minden munkanap után, hogy ürességet éreztem belül, nem éreztem azt, hogy bármi hasznosat vagy előremutatót végeztem volna. Ez meglehetősen kétségbe ejtett. Amikor eljöttem Otthonról, elhatároztam magamban: csak olyan miatt vagyok hajlandó feladni otthon mindent, ami engem szakmailag és emberileg előre mozdít, ami szellemileg leköt. Na a genfi munka nem ilyen volt.

Szerencsére úgy alakultak az események, hogy az az ok, ami miatt el kellett hagynom az eredeti munkahelyemet, a SkyWork-öt, időközben megszűnt, így némi tárgyalás után újra szerződést ajánlottak, amit nagyon boldogan írtam alá. Ez azt jelentette, hogy március 3-án hétfőn már újra a berni OCC-ben dolgoztam. És sokkal jobban tudtam értékelni és élvezni a munkát, mint legelső alkalommal.

Március óta persze sok idő telt el, a mindenféle átstrukturálások miatt rengeteget dolgoztunk, volt, hogy 13 műszakot egyhuzamban. Nem volt ajándék, de legalább nem a vizet gereblyéztem. Aztán jött a nyár, ami a repülésben egyet jelent a charter szezonnal, a nyári útvonalakkal, a tartalék nélküli üzemeléssel. És a hosszú meleg éjszakákkal, amelyeket az Aare partján töltöttünk el kollégákkal, húst sütve, beszélgetve, jól érezve magunkat. Igazából ezeket az estéket szeretem a legjobban. Amikor az egyenruha otthon marad, amikor a kapitányokkal - sörrel a kézben - méregetjük a napozó lányokat, amikor a forró nap elől menekülve a hídról ugrunk az amúgy elég nagy sodrású folyóba, amikor éjjel kettőig égetjük a tüzet mert senkinek nincs kedve hazamenni.

Amikor egy család vagyunk, svájciak, angolok, hollandok, magyarok, teljesen mindegy ki honnan jött. Közös célért vagyunk itt, és ha már mindannyian ugyanazt a szekeret toljuk, akkor miért ne kapcsolódhatnánk ki együtt.

Szóval zajlik az élet, de nagyon jól érzem magam itt ahol vagyok.

Képek az Aare partjáról: 

photo 3.JPG

photo 1.JPG

photo 2.JPG

Címkék: Genf, Bern, Aare